حضور در بیستمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان – استان گیلان

حضور در بیستمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان – استان گیلان

بیستمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان همزمان با آغاز دهه مبارک فجر از ١٢ الی 15 بهمن ماه با حضور آقای عباس صابر معاون امور عمرانی استانداری گیلان در محل دائمی نمایشگاه ‌های بین المللی گیلان در رشت برپا گردید.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، آیت کاظمی مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی استان گیلان با بیان این مطلب که بیستمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، یکی از بهترین نمایشگاه ها در سال های اخیر است گفت: این نمایشگاه به لحاظ کمی و کیفی غرفه ها، تنوع محصولات، در حوزه های مختلف صنعت ساختمان و ارائه محصولات، نمایشگاه وزین و بی نظیری است که با مشارکت شرکت کننده های تولیدی و خدماتی و انجمن های صنفی برپا شده است.

در این نمایشگاه حدود پنجاه شرکت و تولیدکننده برتر کشور، محصولات خود را که شامل آسانسور و پله برقی، تجهیزات و لوازم هوشمند سازی، تهویه، شیرآلات، در و پنجره و ماشین آلات و تجهیزات صنعت ساختمان است عرضه نمودند.

نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، فرصت مغتنمی جهت یادآوری گستره دانش و ظرفیت دقیق شیمی در راستای تحقق توسعه صنایع داخلی و بومی‌سازی فناوری‌های روز می باشد. شرکت دقیق شیمی مفتخر است تا با تکیه بر تکنولوژی فوق پیشرفته ساخت سیلیکون آلمان از معدود تولید کنندگان خوش نام چسب در ایران و خارج از مرزها باشد. همچنین بهره‌گیری از سیاست‌های درست و اصولی و تولید محصولات مرغوب موجب شده تا امروزه شاهد تأثیر این واحد در صنایع داخلی و خارجی باشیم. به گونه ای که جایگاه این واحد موفق در صنایع خودروسازی، ساختمان، کفش و چرم، پوشش‌های کف چوب، یخچال سازی، صنایع درب و پنجره و … به خوبی قابل مشاهده است.

از این رو، شرکت دقیق شیمی بعنوان عضوی از خانواده بزرگ فومن شیمی، مفتخر به حضور در بیستمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان به منظور ارائه انواع محصولات چسب ساختمانی، صنعتی و… نظیر چسب­ های سیلیکونی، حلالی و پلاستیسول ها و همچنین معرفی جدیدترین متد ها در زمینه تولید انواع چسب مربوطه بود.

مدیرعامل دقیق شیمی، مدیر کارخانه، مدیران تولید چسب ­های سیلیکونی، حلالی و پلاستیسول ها، مدیران R&D ، انبار و سایر متخصصین این شرکت، ضمن بازدید از نمایشگاه و نیز حضور در غرفه، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به مدعوین گرامی بودند.