چگونه چسب پی وی سی را از روی پوست دست پاک کنیم؟

چگونه چسب پی وی سی را از روی پوست دست پاک کنیم؟

استفاده از لوله هاي پی وی سی يا پلی وینیل کلرید در دهه 1950 رايج شد. لوله پی وی سی ساخته شده از پلاستیک سخت است که در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم است و این ویژگی منجر شد تا درتمام پروژه های لوله کشی و ساخت و ساز انتخاب اول باشد. علاوه بر این، پی وی سی ماده ای سبک وزن است، و حمل و نقل و مدیریت آن را نسبت به همتایان فلزی آسان تر می کند.
همچنین لوله پی وی سی کاملا انعطاف پذیر است، و تحت فشار، دوام بیشتری از خود نشان می دهد. برای ایجاد اتصالات بین لوله های پی وی سی، از چسب پی وی سی استفاده می کنند.
چنانچه حين كار، چسب پی وی سی به پوست دست شما چسبيد راه حل آن به شرح زير است:

گام اول

محلولي از آب گرم و صابون آنتي باكتريال تهيه كنيد (حرارت آب را تا جایی که می توانید تحمل کنید، افزایش دهید).

گام دوم

دست خود را در محلول قراردهید. این محلول به نرم شدن چسب پی وی سی کمک می کند. چنانچه برای خیساندن دستان خود فرصت ندارید، آن ها را در آب گرم و صابون آنتي باكتريال شست و شو دهید.

گام سوم

یک توپ پنبه كوچك را به پاک کننده ناخن (استون) آغشته کنید.

گام چهارم

پنبه حاوي پاک کننده ناخن (استون) را روي قسمتی از دستتان که چسب پی وی سی به آن چسبیده، با ضربه های متمادی، سریع و کوتاه تا پاک شدن کامل چسب از محل بكشيد.
نکته: چنانچه توپ پنبه اول به چسب آلوده شد و خاصیت پاک کنندگی خود را از دست داد، توپ پنبه دیگری به ترتیب قبل جایگزین کنید.

درپايان

دست های خود را به خوبی با آب گرم بشویید. جهت پاک کردن پاک کننده ناخن (استون) از روی پوست، دست ها را با صابون آنتي باكتريال شست و شو دهید. درصورت لزوم از لوسیون دست استفاده کنید، زیرا پاک کننده ناخن (استون) می تواند اثر خشکی روی پوست داشته باشد.

 

منبع: https://www.hunker.com/12001772/how-to-remove-pvc-glue-from-your-hands

No Comments

Post A Comment

5 × 4 =